Wednesday, October 14, 2009

bukan blog bangun tidurku

with supermodel amber chia-hairshow 08


hahaha..gelak dulu sebelum bagi salam.assalamualaikum..
macam siot je macam2 dapat tomahan dari teman2 terdekat yang mengatakan blog aku ni menceritakan perihal hidup bangun tido ku!..kehkehek ye tak ye jugak!

azrie:hoi buat la blog cite pasal hasil kerja kau buat rambut bukan pasal bangun tido!

paiseh:bodo mu!buat blog cite bangung tido!gok demmit u~deng~(god damn it u~damn)..maaflah die asal terengganu..

yang sebenarnya.terlalu banyak crita..aku just nak tunggu job yang meletop sikit n baru best sikit nak share kat blog..stakat gunting rambut tu hari2 dah aku buat!nanti kang korang ingat blog aku ni blog untuk menghitung berapa ramai customer yang aku buat hari2!hehe

2 comments:

  1. kan ker bagus
    dengan jadikan blog sebagai sarapan pagi anda
    atau sarapan tengahari mungkin..kehkehek

    ReplyDelete
  2. mana ada weyh! gua kalu maki hamun pakai bahasa melayu baku woh!

    ReplyDelete